Følg Flixfilm på Facebook - Netflix nyheder

Flixfilm » Nyheder » 15 millioner ser Netflix med reklamer

15 millioner ser Netflix med reklamer

01/11/2023 | Flixfilm

I 2022 lancerede Netflix et reklame-abonnement for at stoppe medlemsflugten, som streamingtjenesten led under.

Det billigere abonnement har vist sig at være en succes, for ikke nok med at medlemsflugten blev stoppet, kan streamingtjenesten i dag annoncere, at 15 millioner medlemmer har valgt reklame-abonnement.

Abonnementet er et billigere alternativ til de normale abonnementer, som starter ved 79 kr. – man må dog acceptere, at der vises reklamer før og under film og serier.

Artiklen fortsætter under annoncen

Reklame-abonnementet er endnu ikke tilgængeligt i Danmark, men det forventes at være lige på trapperne. Det vurderes, at et reklameabonnement i Danmark vil starte med en pris omkring 49 kr.

Reklame-abonnementet er på nuværende tidspunkt kun en mulighed for kunder i Australien, Brasilien, Canada, Frankrig, Tyskland, Italien, Japan, Korea, Mexico, Spanien, Storbritannien og USA at vælge.

LÆS OGSÅ:   Netflix satser igen på Zack Snyder trods 'Rebel Moon'-fiasko

Alle originale film og serier fra Netflix kan ses med reklame-abonnementet, men ikke alle indkøbte titler er tilgængelige. Dette skyldes simpelthen de aftaler, som Netflix har indgået med distributørerne. Netflix skal genforhandle aftalerne for at få tilladelse til at vise reklamer før, under og efter de film og serier, som er købt uden for platformen.

Selvom mange har valgt at springe på reklameabonnementet, udgør det stadig kun en brøkdel af Netflix’ samlede brugerbase på i alt 247 millioner.




Skriv kommentar






Netop tilføjet på Netflix

En Broadway-danserinde vil redde sine forældres lille natklub i provinsen og opfører en julerevy – hvor hun møder en mand, der kan alle de rigtige trin.

20/11 Vores verdenshave (Sæson 1)
(Sæson 1)

Oplev livet under havets overflade i denne utrolige dokumentarserie, der udforsker hvert af Jordens fem oceaner.

20/11 Tilbedelse (Sæson 1)
(Sæson 1)

Da en 16-årig pige forsvinder, dukker der hemmeligheder op, som chokerer et lille lokalsamfund, mens venner og familie forsøger at rekonstruere hendes sidste færden.

Denne undergravende dokumentar afsløre de tricks, som brands bruger for at holde deres kunder forbrugende – og den reelle indflydelse, de har på vores liv og verden.


Se alle nye film og tv-serier