Følg Flixfilm på Facebook - Netflix nyheder

Flixfilm » Nyheder » Netflix vil lave 10-14 film om året

Netflix vil lave 10-14 film om året

17/02/2015 | Flixfilm

netflix logo3I forlængelse af nyheden om at Netflix har købt rettighederne til krigsfilmen Jadotville med Jamie Dornan (Fifty Shades of Grey, udtaler Ted Sarandos hos Chief Content Officer hos Netflix, at streamingtjenesten planlægger at udgive 10-14 film om året. Det skriver The Hollywood Reporter.

Netflix har på nuværende tidspunkt købt rettighederne til efterfølgeren af den Oscar-vindende film Crouching Tiger, Hidden Dragon fra 2000, som får premiere senere i 2015, og indgået en aftale med den populære skuespiller Adam Sandler om fire film, som vil kunne ses eksklusivt på Netflix.

Hvornår Netflix regner med at kunne indfri deres mål om at lave 10-14 film om året er uvist, men streamingtjenesten er godt på vej ind i filmbranchen med de nuværende aftaler. Netflix skulle endvidere arbejde på flere aftaler, som vil blive annonceret over de kommende måneder.

LÆS OGSÅ:   Anmeldelse: 'Meet Me Next Christmas'

Det er dog ikke kun film som Netflix har fokus på. Ted Sarandos har tidligere udtalt, at streamingtjenestens plan er at udgive en ny serie eller sæson hver anden uge. Det mål skulle gerne være indfriet i løbet af 5 år. Der er allerede mere end 30 Netflix-produktioner i gang på nuværende tidspunkt. Et antal man blot kan forvente vokser i løbet af de kommende år.

Artiklen fortsætter under annoncen




Skriv kommentar






Netop tilføjet på Netflix

En Broadway-danserinde vil redde sine forældres lille natklub i provinsen og opfører en julerevy – hvor hun møder en mand, der kan alle de rigtige trin.

20/11 Vores verdenshave (Sæson 1)
(Sæson 1)

Oplev livet under havets overflade i denne utrolige dokumentarserie, der udforsker hvert af Jordens fem oceaner.

20/11 Tilbedelse (Sæson 1)
(Sæson 1)

Da en 16-årig pige forsvinder, dukker der hemmeligheder op, som chokerer et lille lokalsamfund, mens venner og familie forsøger at rekonstruere hendes sidste færden.

Denne undergravende dokumentar afsløre de tricks, som brands bruger for at holde deres kunder forbrugende – og den reelle indflydelse, de har på vores liv og verden.


Se alle nye film og tv-serier